Sorry, registratie is beëindigd.

Nieuwjaarsreceptie vzw Heemkundekring Zwalm. Op vrijdag 20 januari in GC "De Munk" om 19:30 uur. Het bestuur van de vzw Heemkundekring Zwalm nodigt jullie graag uit op de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie met als gastspreker Olivier Van Rode.

• Datum: 20/01/2023 19:30
  • Locatie Sportlaan 3, Zwalm, België (Kaart)
  • Meer informatie: GC "De Munk"

Beschrijving

Schrijf in tot uiterlijk 13 januari 2023 via bestuur@heemkundekringzwalm.be of telefonisch op het secretariaat. De voordracht is gratis voor de leden, niet-leden betalen 15 euro.

Olivier Van Rode is in 1996 afgestudeerd als historicus aan de UGent en woont in Leeuwergem. Hij is zeer begaan met de geschiedenis van Zottegem en omstreken en organiseerde in 2018 in samenwerking met de “Cultuurwerking Sotteghem” de zeer geslaagde Egmontevocatie.

Hij zal ons tijdens onze nieuwjaarsreceptie onderhouden over de “kermissen” in het Zottegemse en in Zwalm in het bijzonder. Wie denkt hem hierover nog info of leuke anekdotes of foto’s, die mogen gebruikt worden, te kunnen bezorgen, mag altijd contact opnemen met onze voorzitter Guy De Noyette, die deze dan zal bezorgen aan de spreker.

Wij voorzien in een overzicht van onze activiteiten van het voorbije jaar en hopen u perspectief te bieden op de geplande activiteiten voor 2023. Van harte welkom.