17 Jun
17Jun
De vzw Heemkundekring Zwalm kan, wegens de gekende omstandigheden, voor het tweede jaar op rij geen eetfestijn organiseren. Graag wensen we als alternatief dit jaar een unieke pralineverkoop te organiseren.

Wij bieden u een selectie aan van het herfstassortiment-pralines met vullingen in verschillende smaken aan (praliné, advocaat, rum, vanille, grand-marnier) van de confiserie Bontinck uit Welden . Het assortiment fondantsuiker bestaat nog steeds uit de ‘ouderwetse’ figuren zoals we die nog kennen uit grootmoeders tijd maar die hun charme nog steeds niet verloren hebben. We bieden u hieruit het “Zwalmse molentje” aan dat met zijn voet even in de chocolade werd gedopt en dan het zuivere pure fondantwerk uit de selectie “Art Deco”. Alle fondantsuikers worden bereid met natuurlijke aroma’s. U kan ook de marshmallows eens uitproberen, heerlijk met een laagje chocolade errond.

Bestellingen kunnen doorgegeven worden via het formuliertje in "De Zwalmgalm", via de wijkmeesters, de bestuursleden of via de webshop op onze website.

De bestellingen kunnen afgehaald worden in “De Munk” (Sportlaan 3, 9630 Zwalm) op zondag 19 september 2021 tussen 09:00 en 12:00 uur. Indien u niet kan afhalen, laat het ons weten (via uw wijkmeester, via één van de bestuursleden of via info@heemkundekringzwalm.be) en uw bestelling wordt, echter alleen in Zwalm, aan huis bezorgd.

Opmerking: Uw bestelling is pas definitief door storting van het totaalbedrag op het rekeningnummer IBAN BE93 0013 3128 3267 op naam van de vzw Heemkundekring Zwalm.

* De e-mail zal niet worden gepubliceerd op de website.